Tempot i kroppen.

 
 
 
 
 
Mannen o jag
Grannen Peter o jag a la Kurt Olsson
Våra kära grannar.
 
Jag tror tyvärr inte att 23000 steg per dag drar ner effekten av alla kalorier vi får i oss trots allt:-)
Goda luncher, sena middagar, glass och vin, cava och irish coffe...
En sak är säker; vi njuter verkligen!
 
Mysiga områden, mycket mysiga vyer, god mat, lite varierande men behagligt väder...underbara dagar som lätt skulle kunna bli en vana.
I alla fall vädret, stadsdelarnas olika charm och att ta dagen som den kommer.
Tempot i kroppen sjunker.
Välbefinnandet ökar och jag tänker att jag lätt skulle kunna bo här när Sverige visar sig från sin fulaste sida (i mitt tycke under höst o vinter). Det ger en ro att tänka på. 
 
Och vi har ett dygn kvar i detta paradis.
Av skön temperatur, mer sightseeing, promenader och kanske en stund i solen.
Tacksam är mitt förnamn.
 
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: