I en armhåla...!

 
 
Solen fanns kvar när jag gick hem från jobbet, så gott! Satte mig en liten stund på balkongen och pustade ut innan dusch och fix och ny pensionsavtackning. Denna gång på ny italiensk krog, som kunde erbjuda glutenfri pizza! Gott och mäktigt och en skön njutning med gott vin till, och prat och fniss med sköna kollegor.
 
Fick veta att det börjar en ny serie kl 21 som en MÅSTE se, Modus. Så det måste jag väl då.
Inte sett Tv på 1.5 v så om det kommer nåt kan det vara kul kanske. Annars överlever jag ändå, och nöjer mig med Netflix:-)
 
Imorgon är det handledning av studentpar, reflektion med desamma och sen reflektion för egen del i personalgruppen. Blir bra det!
 
Nu modus. Och jag hör på vinjetten att den verkar liiiite för läsklig för min smak....
Får krypa ner i min älsks armhåla i natt kanske...
 
Pöss!
❤️

Kommentera här: