Ännu en ljuvlig helg.

 
 
 
Ännu en ljuvlig helg är snart till ända.
Vädret har visat sig från sin absolut vackraste sida och idag har mesta tiden tillbringats på balkongen förutom en kraftpromenad med blandad go musik i öronen samt en liten shoppingtur på stan. På två dagar har jag hittat flera plagg som jag känner för (ovanligt!) och då slog jag till:-)
 
Igår kväll var jag o sambon på fantastisk konsert på Konserthuset, A love story, med tango som tema. Otroligt härligt, så jäkla musikaliska människor med en het passion för tonen och uttrycket. Gott att fylla sig med, tack!!
 
I eftermiddag for sambon och en god vän iväg för att utöva friluftsliv, sova i hängmattor och dricka whiskey samt laga mat över öppen Eld. 
Själv ska jag byta till en ny bok, avnjuta mitt kaffe, repa på kommande sånguppdrag och sen hämta sushi till mig o min unge.
 
Kram och go kväll❤️

Kommentera här: