Varm buljong o sämsta boken.

 
 
Sov verkligen föregående dygn, många timmar...! Vaknade med feber idag och sovit i omgångar. 
Tänkte att jag skulle börja fasta imorgon men började idag istället då jag ändå inte var matsugen.
Kokade egen, god rödbetsbuljong och palsternacks-, morots- o kålrotsbuljong, så det varvat med The/ingefära/citron, morotsjuice o smoothie på havredryck, ingefära, citron, broccoli och päron. Och mycket vatten!!
Hittills känns det lugnt. 
Varm buljong ger viss mättnad och ger liksom matkänsla, kan tänka mig att dag 2 blir värre men den som lever får se!
 
Har börjat läsa ny bok idag.
kan nog faktiskt va en av de sämsta jag läst. Språket är verkligen torftigt, berättelsen ointressant. Tur den är tunn så jag har bara halva kvar. Blir nåt bättre nästa gång!
 
Kram ❤️ i höstmörkret

Kommentera här: