Tål att drömma om.

 
Femte fastedagen, och också den sista.
Har haft rätt mycket energi ändå och tvättat, hängt, vikt och strukit, tagit en liten promenad i solregnig stad. Blivit lite förkyld och känner mig seg i skallen så jag hade nog inte löst nåt större problem idag...! 
Imorgon är det dags för lite upptrappning av mat igen eftersom jag jobbar som hederlig sjuksköterska imorgon och behöver vara på topp. En fin smoothie med ingefära, citron, avokado, spenat baserad på blodapelsinjuice och en riskaka med avokado, svartpeppar och salt får nog bli frukost Imorgon. Eller ost. Och en halv avokado bredvid. Mmmm....tål att planeras och drömma om:-)
 
Haft en go eftermiddag hos mina föräldrar idag, då mannen hjälpt de med ny datorinstallering. 
Är så innerligt tacksam för att de är så fina, mina päron❤️! Tacksam för de förutsättningar de gett mig. All kärlek. 
 
Glad att ha fått låna en bok, som pappsen inte kunnat lägga ifrån sig. Behöver jag nu efter ett par lite segare böcker. Vill dyka ner, grotta in mig och vara i berättelsen- då har författaren lyckats tycker jag.
Om ett par timmar är det bra Tv minsann: solsidan, Hellenius och slutligen Bron...kvällen e fin!! John Mayer i högtalarsystemet till dess, är också väldigt fin!
 
Kram❤️ Joey

Kommentarer:

1 Tilda:

skriven

Grymt bra jobbat! Hoppas maten blir god haha

2 norrbotten emmish:

skriven

bra jobbat! haft en bra helg?

Svar: Tack:-)
Johanna

Kommentera här: