Blommor o verkligt möte.

 
 
Tog en promenad efter jobbet, för att få luft och för att öva steg och för att liksom ladda om. 
Så skön luft ute, trots utebliven sol idag. 
Denna höst har varit lätt att gilla med alla färger, den höga luften och solglimtarna. 
Vackra höstblommor har min kära grannfru planterat utanför entrén. Tänkte ta mig an balkongerna till helgen efter att mårbackapelargonerna fick sätta livet till häromdagen. Så mysigt med nya flowers!
 
På min promenad idag träffade jag på en mycket go kvinna, som gjorde rundan så mycket bättre. Så mycket det kan ge att se någon i några få minuter, då en direkt dyker till väsentligheter och slopar det vanliga tugget liksom - som ibland kan va bra för nya kontakter kanske, men som inte direkt ger inblick i någons liv på riktigt. 
Det kan såklart också vara värdefullt och ge någon en smula mening, men när mötena verkligen blir möten...det gillar jag!!
 
Ligger på sittbänken och tar igen mig innan matfix. Välbehövligt och mycket skönt.
 
Joey ❤️
 
 

Kommentarer:

1 houseforus:

skriven

Ser härligt ut det där--
Maria

2 Johanna:

skriven

Väldigt skönt:-)
Undrar om jag orkar resa mig mer idag???

Kommentera här: