Dop, P1 och tacksam.

 
 
Ställde klockan men vaknade tidigare. Låg kvar och slöade en stund innan fix och frulle.
Tände ljus och åt frukost i lugn och ro innan lite ljudövningar och uppvärmning.
 
Sjungit i vackra Härlövs kyrka idag, så himla fin och mysig kyrka och ett nära och mysigt barndop av en söt liten kille. Känns fint att varit en del av det idag på själva första advent.
På vägen dit lyssnade jag på P1 där det sjöngs adventssånger, något som påminner mycket om min barndom då jag sjöng i barn- och ungdomskören på alla högtider. Det var en speciell känsla ändå, något jag ibland saknar faktiskt. Det hade inte varit samma sak nu, blir mer nostalgiskt sentimental då jag tänker på då. 
 
Efter kyrkan firade vi lillbonus födelsedag med släkten. Massor av kakor och tårta så magen är lätt svullen nu:-)
Tiden går, det gör sig verkligen påmint en sån dag då alla samlas. Tacksam för dagen ❤️
 
Ikväll ska inte göras annat än att se mina favoritprogram: Solsidan, Hellenius hörna och så sista avsnittet av Bron. Lite heligt att få vara bara lat och fokuserad på TV- rutan. 
Njuter min söndag.
 
Kram o fin kväll❤️
Joey
 

Kommentera här: