Tänk att jag lyckats!

 
 
Bilder ovan tagna med "riktig" kamera, märks på kvalitén onekligen. Fina bilder som jag blir glad av! Fina goa unge som jag har djupt i mitt hjärta. 
Tänk att jag lyckats få en sån go unge!!!!
 
Det var en bra måndag med möte hela dagen, med Huvudhandledare o lärare på universitetet. Kreativt och bra, handledning med tankar efteråt. Som det bör. Ett frö som gror lite, bollas runt och kanske poppar upp senare i nytt ljus.
 
Skrivit protokoll.
Handlat.
Hälsat på mina fina paranteser.
En god vän.
Lagat mat.
Sett sista avsnittet på Grace o Frankie- en jäkligt bra, varm serie som jag gärna ser fler säsonger av.
sitter med mannen i vardagsrummet, bara vetskapen att han finns här är skön.
Kraftpromenerat. Precis som om kroppen ändå kan koppla på autopilot som har kraft i steget trots snorhjärna och slenlunga. Konstigt. Men tacksamt.
Tänker mig en sådan promenad även imorgon, försöka få upp kraft o kondition igen. 
Så...bort virusskit, bort!
 
Sitter nu med älskade kissen o vilar.
Det är hälsa:-)
 
Kram ❤️ Joey

Kommentera här: