Hur svårt...?

 
Jo, men då är en rätt trött.
Jag VILL och jag försöker och gör ändå men min bröstkorg....ja, vad vill den egentligen mig? 
Den samarbetar jäkligt dåligt, och tar energi med sitt feta bälte runt om bröstkorgen och så någon som för säkerhet skull sitter på bröstet också. 
Ja, jag går, jobbar, städar, handlar, lagar mat ändå för vad ska jag liksom göra? 
Lägga mig ner och vänta snällt?
 
Nej. Kanske inte det nej.
Jag tror absolut på att vila, hämta andan och kraften.
Men det hjälper inte att göra det hela tiden.
Jag skulle nog haft 10 lunginflammationer om jag bara lagt mig ner.
Men jag erkänner. Jag är innerligt skittrött på detta, på luftvägarna som låter som ett stopp i motorn typ. Dessutom har jag ont i magens muskler av allt huffande och hostande.
 
Jag menar inte att gnälla, det är riktigt tråkigt med gnällande människor. Jag önskar bara atr det får va ett slut på tasklungs för ett tag. Skulle önska mig rena, icke låtande, snygga lungs.
Och kraften av dessa rena, snygga saker dessutom. 
Jag menar: hur svårt kan det va?!?
 
Joey ❤️

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Du får gnälla! Jobbigt med tasklungs ju. Hoppas på bättring.

Svar: Tack Eva❤️❤️
Johanna

Kommentera här: