Nya sommarskor och änglavakt.

 
 
Så var det gjort igen!
Känner att min lilla kropp mår så väl av lite styrkepass, även om min rygg idag gjort ONT. Tror dock att träning gör den bättre, även idag. 
God musik, lurar i öronen som signalerar "jaG vill gärna va i min bubbla"....koncentrerad och fokuserad den stunden jag har där. 
 
Dessförinnan fick min fina, pålitliga lilla plåtpärla nya sommarskor. Också mycket skönt att köra utan dubbar på grusiga asfaltsvägar...tjoho! Nu hörs ju musiken också vettja:-)
 
På väg hem hör jag räddningstjänsten med blåljus. Ambulanser med blåljus. Trots mitt jobb, eller tack vare...?, så ryser jag när jag hör det. Rädslan och oron, skräcken för det telefonsamtalet eller det besök som säger mer än någon orkar med. Hoppas att det var lindrigt. Att änglavakt var framme. Det händer, trots allt, ganska ofta.
 
Nu kattgos o sushi ❤️
 
pöss

Kommentera här: