Många bra saker.

 
 
 
Ljummen vind idag!!
Så härligt att gå fram o tillbaka till träningen och inte uppleva kyla o isande vind. Det finns nog hopp minsann:-)
Tog en kopp The på balkongen efter dusch o innan lunch hos paranteser. En skön liten stund. Fick dock sluta dricka theet (?) då jag fick toksvett! Naglarna piffade, fötterna insmorda och jag doftar godare än efter träning, helt klart. 
 
I veckan  som kommer ska jag o Pärlan själva mysa. Viktigt o skönt, att bara vara vi ibland. Promenera, se musikaler, sightseeing-flanering, shopping, ett glas rödtjut vid nån utekrog....kunna va tysta ihop o kunna prata ostörda. Ibland blir vardagen ett monster tänker jag. Som äter upp energin och buset, glimten av livslust. Jag tycker ändå att vi är bra på små karameller men vi kan bli bättre på det. Som de allra flesta, skulle jag tro. 
 
Gårdagen var en, mestadels, fin dag. Fika med vän, promenad, på kvällen bonusson o hans mamma som kom på besök. Behövde fylla på mat mitt i flyttstök. Denna dag har också fyllts med goda saker: träningspass, lunch hos föräldrar, Dante på kaffe o kvällsmat tillsammans med oss. Packning, musik och en liten biltur till landet med äldsta bonusdottern o hennes kille.
Prat, sol o kaffe. Det finns många bra saker att vara tacksam över❤️
 
Joey
 
 

Kommentera här: