Inga stora planer.

 
 
 
I vår trädgård är det idag varmt.
Sitter efter promenad i vår fina stadsdel, o njuter av sol och kryddväxter, lä och att kroppen fått sitt. Jag har sagt det förut men oj vad mycket bättre min kropp o knopp, själ o hjärta mår efter att jag kommit igång att verkligen träna regelbundet. Så skönt när det blivit ett behov att ta i lite mer, utmana mig själv lite.
 
Inga stora planer idag heller, skönt att börja semestern så här. Med nedvarvning liksom. Så himla välbehövligt att jag nig knappt själv förstått hur välbehövligt det varit. 
 
Vill verkligen rekommendera er att gå på Palladium och Växjö Pink Floyd Orchestra! Var där igår med sambo, lillbonus och goda vänner....det var magiskt bra. Så otroligt många duktiga ungdomar vi har i denna stad-häftigt! Maffigt, snyggt, finstämt, musikaliskt o sprakande bra!
En verklig karamell!
 
Nu dags för andrakaffe o mer Pink Floyd:-)
 
Kram❤️

Kommentera här: