Kurering och om att ta vara på.

 
 
Prövade godsaker på Munges bageri igår....fiiiint! Bara massa chåååklad så jag var mycket nöjd:-)
mycket goda saker o bra priser konstaterade vi. Rekommenderas således!
 
Känner att det var bra med antibiotika nu, krampen i bröstkorgen har släppt så det var nog lite baciller i lungsen trots allt. Är förkyld o lätt äcklig men blir väl ok snart. Känner mig ok i kroppen dock så det är jobb som gäller ikväll.
Tagit sovmorgon även idag, gick ner på stan o fixade lite ärenden och har nu äntligen prövat falafelrullen från Kungsgrillen, och den var verkligen god! Lite kvalitetstid med dottern före föreställning o jobb - gäller att ta vara på det så länge det varar. 
 
Nu blir jag serverad The m ingefära o citron.
bra kurering för klenjag!
 
Pöss ❤️ Johanna

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Din jävlans klenis<3

Svar: Haha:-)!!!!Det är så sant så!Tar inte illa upp, gillar lite rå humor. Inget blir bättre med pluttigull i parti o minut❤️Kram
Johanna

2 Eva H:

skriven

Usch vad det lät elakt. Jag menade jädrans. Låter inte riktigt lika illa som jävlans. Men jag kunde inte ta bort det!

Kommentera här: