Det är värt det!

 
 
 
Det var såååå gott med sovmorgon verkligen!
Sov till kvart i 9, låg kvar o läste lite innan dusch och långfrukost....tog andra koppen kaffe, läste tidningen och fick sen sällskap av min bästaste dotter. Småpratade, jag fick podcasttips, många sommarpratare som ska lyssnas på framöver!
Åkte och handlade tillsammans. Skönt att få en förmiddag med henne!! Har knappt sett henne i sommar pga rep för hennes del. 
 
Nu sitter jag i favoritfåtöljen med katt i knät, nybryggt kaffe och Donovan på Spotify. Städat hela huset och är nu nöjd och belåten över att resten av dagen bara lata mig:-)! Älskar doften, känslan av nystädat som gör njutningen sååå skön!!! Att sitta och veta att det är rätt fint här nu, mmmmmm! Jag vet, det finns säkert en diagnoskod på det men jag får ta det. Det är värt det!
 
Köpt nya numret av Faktum av en ny, trevlig försäljare på Maxi. Den ska jag läsa nu.
 
Kram till er❤️
Joey

Kommentarer:

1 Elisabeth:

skriven

Jag läste idag att ordning och reda är bra för humöret😄

Svar: Ja, du ser😃!!!
Johanna

Kommentera här: