Den modiga är INTE jag.

 
Det blir sällan som en tänkt sig, men ofta blir det bra ändå. 4 + hade vi inte precis räknat med att ha i veckan, men det har varit en slapp och skön vecka, där måsten varit långt borta. Det är ofta det som är riktig semester, vila för själ och kropp. Hade dock velat träna mer men med lite basselusker in da body så blev det inte så.  Får bli vid hemkomst, längtar till gymmet nu!
Veckans höjdpunkt hade vi igår på Down Town Disney, när vi såg filmen Kingsmen och samtidigt blev serverade vid stolarna. Mysigt! Underhållande film a la Bond (fast bättre) med min favorit Colin Firth och Samuel L Jackson.
 
Sista dagen här, åker förvisso inte från huset förrän tidig em imorgon, men idag är det möjligt till annat än packning. Lite sightseeing, småinköp, test av en glassbar vi spanat in hela veckan...lite fullt-på-kläder-solande vid väggen också. Den modigaste i gänget lär väl bada också, och den modiga - det är INTE jag!
 
Eva Cassidy hörs i högtalarna, från mitt älskade Spotify. Jävlar vilken sångerska hon var! Det hade verkligen varit nåt att gå på konsert med henne. Hon, Helen Sjöholm och Rigmor Gustafsson är lite husgudinnor hos mig. Såna röster, sån känsla, sån tajming....helande för själ och hjärta!
 
Så....lite action i stilla mak alltså.
 
Pöss ❤️

Kommentera här: