Nån andra andning.

 
En fantastiskt skön dag med hyfsat mycket sol, 29-30 grader varmt, vila, läsning, bad och träning....det är verkligen så himla värdefullt och efterlängtat. Så välbehövligt för varenda mikromillimeter av min kropp, som bara vill vila. Komma ner i varv, i nån slags andra andning.
 
Ikväll har jag dessutom kunnat äta vegetarisk mat (hemmafixad) utan magont, och intog detta med gott rödtjut dessutom. I dubbel bemärkelse liksom festligt.
 
Pratat mkt jobb ikväll, framtidstankar, ansvarskänsla, var gränsen för lojalitet går och när en bör backa och säga ifrån. 
Bra samtal, funderingar som behöver dansa runt i huvudet lite innan full mognad. 
Ska fundera lite vad jag ska göra när jag blir stor tror jag:-).
 
Nu är det dags för sista avsnittet av Fröken Frimans krig på svtplay. Bästa på länge!
 
Kram❤️

Kommentera här: