Va lite knäpp.

 
 
Uppladdning med skönaste Eva Cassidy i bilen i morse, inför dagens heldag på KTC o föreläsning om transfusioner. Fyra studentgrupper som får teoretisk och praktisk utbildning under en arbetsdag. Förhoppningsvis matnyttigt för de, och kul för mig att få ett ansikte på de som kommer till mig på praktik under hösten. En väldigt bra dag, helt enkelt!
 
Klippt mig, vääääldigt kort.
Ville testa men tänker nu att tja, det växer snart ut igen. Blev bra klippt men snäppet för snaggat.  Nåja, ibland måste en våga. Och va lite knäpp:-)
 
Matinköp fixat, mat lagad, nu slapp med min katt i favoritfåtöljen. Lite Idol, bloggande och allmänt häng efter att ha blivit bjuden på grillade, fantastiskt goda musslor av grannen. Mmmm!
 
Imorgon en så normal dag som jag nu har på jobbet, med den omväxling som det bjuder på.
Blir bra det!
 
Joey

Kommentera här: