För mig själv.

ja, jag är nyklippt.
 
Sitter eller mer halvligger på sittbänken i köket, lyssnar på Eva Dahlgren "från 80 till nu"...så skön platta! Lyssnade mycket på henne ett tag men även musiken går i vågor i livet. Inte OM men VAD jag lyssnar på. Gillar svenska texter, blir så nära, så naket. 
 
Min dag har varit effektiv, fått mycket gjort- gött!
Nu sitter jag o funderar på om jag skulle börja packa kanske....väntar lite. Vill bara sitta här lite i lugn o ro. Själv med musiken. Nåja, inte själv - katten också. Det är god vila. En god stund, bara för mig själv.
 
Träningen har varit dålig denna vecka då jag haft småont i halsen hit och dit. Blir ingen träning alls denna vecka så hoppas på att ta igen det nästa vecka! Tar kanske en promenad senare, tänker jag. På ett sätt lika effektivt, bra för lungor o benstomme. Eller tillåter jag mig vila denna veckan. Kan också va ett alternativ.
 
Tittade på intressant program igår, Hans Fahlen i Sri Lanka, med medresande kock. Såg spännande ut o maten såg ljuvlig ut! Så många vackra färger, så mycket grönt...lockar ögat o näsan då en nästan kände dofterna som beskrevs.
 
Kram o Go kväll❤️

Kommentera här: