En sån ynnest!

 
 
 
 
Jag upplever verkligen det som en ynnest att få se, höra, va med om teaterns och musikens förtrollade värld som du är en del i. 
Det värmer, gläder och rör.
Det berikar och ger mig fina pärlor att vårda i sinnet, i mitt hjärta.
 
Jag hade så gärna velat att ha Farmor Maja där bredvid mig. Att hon skulle fått se och höra sitt älskade barnbarnsbarn i en fantastisk uppsättning. Det hade varit så skönt att få se reaktionen, känslan det skulle väckt. Glädjen.
Jag vet att hon är med. Hela tiden.
Men ändå. Tänk att få sitta där med henne, känna henne nära och få dela upplevelsen.
Hon hade varit såååå stolt, och så lycklig.
 
Precis som din bästa mormor o morfar, som verkligen tar in det här med alla celler i kroppen. Det är också en ynnest, såklart. Att få dela, och vara nära. Tacksam för det ❤️
 
Älskade unge.
Tack.
 
Puss ❤️

Kommentera här: