Kollektiv och snus....

 
 
 
Trädgården börjar formas så smått, och mer ska det bli då äntligen bygglovet är klart:-)!!!
Kände för att skåla för det ikväll så det blev bubbel med bästa grannarna i vårt lilla kollektiv, och när vi ändå skulle göra det så varför inte grilla också...? 
 
Passar på att göra reklam för Scans högrevs burgare 99% kött, salt o peppar som enda ingredienser. Riktigt bra! Till det lite grönt, hummus och tomat....fint som snus (Vilket jäkla uttryck för snus är väl ändå inte FINT på nåt sätt? Själv skulle jag förmodligen kräka ner hela trädgården om jag provade, så FINT?!?!)
 
Läste just en härligt fin och rörande kommentar från en läsare av min blogg och vän....tack!
Ibland gör sådant så gott, idag var en sån dag!!!
 
Efter kollektivmys sitter jag m katt i knät o dottern bredvid. Har serien Suits på, som jag slötittar på medan jag njuter av att värmen sakta återkommer i min lekamen.
 
Kramar ❤️

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

<3

Kommentera här: