Städ o pack o lite reklam

 
 
Idag gynnar inte direkt vädret lust och glädje. Regn är inte min pilsner, utan tycker att vädergudarna kunde va så förbannat vänliga att ge oss regn nattetid. Men de lyssnar lite taskigt på mig?!?
 
Nåja.
Vaknade 07.15 denna lediga söndag, efter god natt sömn.
Redo för packning igen, snart klar faktiskt. Resten av köket ska tas i veckan, men gardiner ska nog ner senare idag. Krukväxter får ställas i flyttkartonger längre fram i veckan. Tavlor plockas ned. 
Det är mycket med en flytt men det går bra!
Och snart är det vi planerat för i snart ett år verklighet:-)!!!! Galet löövely!
 
Nu städning av den lilla bit köksgolv vi inte kunde ta igår pga kakling ovanför. Lite montering av möbler. Lite inkännande av det som komma skall. Håll tummarna för att allt flyter på i veckan, pliiiis!
 
Lite reklam måste jag sticka in: Folk och rövare i kamomilla stad på teatern med premiär lördagen v 43. Min lilla bonus är med o spelar. Ska bli så skoj att se❤️ 
Behöver musik o teater i mitt liv!
 
En stund vid pianot behövs i kväll efter tämligen effektiv helg. Nog bättre m piano än gårdagens hockey, vilket inte va någon fröjd direkt!
 
Kram i regnet!

Kommentera här: