Som ljuv musik.

 
Denna söta lapp hängde på spisen när jag kom hem. Jag har nog världens sötaste svärfar o bonussvärmor, precis som mina föräldrar som alltid erbjuder sig att hjälpa till....såååå värdefullt❤️
 
Det rullar på fort nu.
Introduktion för 5 nya sjuksköterske-studenter idag, vilket kändes bra. Blir lätt trött på min egen röst efter många timmar dock.
 
Nytt inköp av flyttkartonger, och matinköp på Ica . Vänjer mig nog vid större Ica, tar det som lite terapi det där med handling....det gäller att ta det lugnt och steg för steg mata sig fram.
Har monterat ned gardinstänger och gardiner, packat ytterligare lådor av det jag kan packa ner från köket. 
 
Välbehövlig stund på golfboll och massage av älskelsen....min kropp gör ont! Snart dags för sömn som gör sitt till med min lekamen.
Lätt avundsjuk på dotterns studiedag imorgon....åh vad skönt!
 
Efter flytt och uppackning ser jag fram emot en lugn, slapp dag så småningom! Att bara ligga i sängen eller fåtöljen, läsa bok, dricka kaffe o kolla på film....hör ni? Det låter som ljuv musik!!
 
❤️

Kommentera här: