Mycket kärlek

 
Numera har jag denna vy, vilket jag som asfaltbrutta verkligen gillar:-)
Det känns fortfarande lite overkligt eftersom det är tämligen mkt kartonger kvar och det är lätt rörigt...men jag bor här nu!!!! Med min finaste pärla och våra tjejer...och det känns riktigt, riktigt bra!
Premiärlagat på spisen efter ytterligare flyttstök idag, gick fint det också.
Slagit mig i helgen att vi verkligen har GODA, fantastiska vänner. Tack alla!!!!!
 
Har mitt i all glädje funderingar över sånger till begravning....vad sjunger jag förutom Gabriellas sång, som jag själv älskar och kan lägga in hjärta i. Men mer? Always on My mind? Ja, kanske. Det är en fantastisk låt liksom your song....
Behöver mogna. Vill ge mycket kärlek för den man som är lämnad kvar och till kvinnan som nu förhoppningsvis är pigg och glad och busig någon annanstans<3
 
Kram o god kväll.
 
Joey

Kommentera här: