Musiklyssnartillfälle.

 
Koncentration med Nationell Klinisk SlutExamination, NKSE, i förmiddag med student. Gick fint och både jag och student var nog mer avslappnade efteråt:-)
En fin blomma fick jag, och jag som älskar orkidéer!!! Den ska pryda sin plats i nya huset.
 
Efter besök hos kära föräldrarna efter jobbet, bidde det utvecklingssamtal med dotera, handling på hemväg och snabbfix av varma mackor, fullt matbord och prat i mun. En rätt go och lätt högljudd stund.
 
Nu blir jag förevisad blandad musik från ungens musiklistor. Erica badoo, Snok, Broiler., Frank Zappa...kul och betydligt bättre än idol! Ny lista för flytt har det visst blivit. Att ha när hon går till skolan. Alla tillfällen är bra musiklyssnartillfälle. Om ni frågar mig:-)
 
Dags att avsluta dagen med lite Kajsa Ingemarssons bok. Och lite ligga-på-bästaste-sambons-otroligt-overkligt-galenlena och varma bröst....japp! Det är fint det!
 
❤️
Johanna

Kommentera här: