Lite i taget.

 
 
Efter schemaläggning, många samtal, fix med uppdrag inför dokumentationsmöte m.m. så var en promenad i snabbt tempo med Skylar Grey perfekt. I hög luft och fortfarande sol! Vackra färger och livgivande känsla.
 
Gav energi till hämtning av älskelse, matlagning och packning, nedmontering av sista gardinstängerna, växter i flyttlådor och tavlor....
Torsdag åker köket ner, bara minimalt kvar så frukost kan ätas får va kvar....!
Har jag gjort allt? Packat ner det som går? Vad har jag kvar....?
 
Tur att jag inte har tendens till högt blodtryck. Hade varit läge för det annars, men 95/60 är ju himla bra. Hellre yr än högtryckare:-)
 
Nåja.
Till nya huset kommer vi.
Färdigt blir det också, fast inte precis just nu med allt.
Men lite i taget tar vi oss framåt.
Tillsammans. Mannen lägger all tid där nu, och resultatet blir fantastiskt!
min tid går till vanligt kneg och sen packning för full rulle. Det går! Och snart är jag där. I stan. Nära allt. Sååååå härligt!!!!!
 
Joey
 

Kommentera här: