Förhasta sig inte:-)

 
 
Bortrivande av papp, dammsugning och lätt våttorkning av de golv som måndag ska vaxas för att bli mörkare och mindre känsliga. Full rulle av bärande av grejer till andra ytor för att komma åt men samtidigt ge hantverkaren papp atr gå på vid kakling i kök. Nästa vecka är det mycket som ska hända....jisses vilken fart det måste va! 
När jag stod i köket och tittade mot matrum och vardagsrummet så kände jag....WAO!!!! Jag ska alldeles strax bo där, i detta vackra hus!! 
Det känns fantastiskt!
 
Är lite imponerad av mig då jag inte är piggast i stan efter rolig och härlig kväll igår...men jag har kört hårt. Kebabsallad i solen en stund innan kvällens hockey. Hämtning av barn. En stundS läsning. 
 
Dagarna går liiiiite för fort just nu...!!
Såja, tiden.
Förhasta sig inte!
 
Joey

Kommentera här: