Dagen e lång:-)

 
 
Sitter nu och sippar på en smoothie med hallon, vinbär, ingefära, citron o honung. Boostar mig lite eftersom min kropp känns lite ostabil med dess ömhet o trötthet emellanåt. Gäller att fylla på med goda, bra saker!
 
Varit ute på en skön solig promenad med kära grannfrun efter tidig skjuts av min finaste unge till stationen för vidare färd till hennes fader.
Tomt och konstigt blir det då jag är så van vid att ha henne i närheten. Känns bra att vi tagit vara på helgen, promenerat, pratat, myst. Samlat på mig lite Fridis :-)
 
Planer för denna dagen är nu lite vaga, vilket passar mig bra. En bra och viktig helg för att samla energi har det varit. Är glad att jag tagit mig tid till det, gjort det kroppen velat. Och hjärnan. Dagen är lång, vilken tur!
 
❤️
 
Joey

Kommentera här: