Resultat, vår o vemod.

 
 
Känner mig piggare idag.
Snorig och urfräsch men piggare:-)
Dessutom har solen lyst in på mig o min kära kollega när vi skrivit klart resultatet på uppsatsen, sååååå jäkla skönt!
Diskussion och formaliafinlir kvar men det känns ju alldeles jävla underbart! På ren svenska.
 
Dessutom har jag nu gått en stilla promenad i solen, tänkt att om några månader går jag inne i stan istället....och jo, jag njuter av den tanken.
Att se folk, kunna gå ner på stan på fem minuter och ta ett glas rödtjut, njuta kvällen och veta att benen funkar utmärkt som färdmedel även hem. Riktigt gött.
Och det är vårt hem, gemensamt uppbyggt med vårt tycke och smak och kärlek som prägel.
Helt fantastiskt lyxigt!
 
En vår och sommar att njuta av här.
Av trädgården, äppelblom och paradisbuske med rosa klasar, azalean i klargult och bär på buskarna. 
Det blir bra!
Visst vemod finns det i det hela, ett långt farväl till detta sköna, men det som kommer blir bra. Och jag tror, bättre ändå:-)
 
Hoppas på en god helg!
Det är min ambition❤️
 
kram

Kommentera här: