Jag längtar till Italien....trallala

Käk på hotellet
 
Käk på nåt fint hak vid hamnen; våra blivande kära grannar Åsa & Peter
 
Tänkte jag skulle slå till....eller kanske inte...!
 
Italienska maffian:-)
 
Bästa männen!
 
Mums filibaba:-)
 
 LIte stadsflanering om kvällen
 
Pompeji...jag verkar lite missnöjd över nåt? Hungrig?
 
Förtjusande vyer på Amalfikusten....
 
Mysig  gård på Capri
 
Småtrångt!
 
 
Drömmer mig tillbaka när jag kikar på inlagda Italien-bilder....
Vilken härlig resa det var!
Suveränt fint hotell med magisk utsikt, god mat, goda vänner (och nu också blivande grannar), bästaste Pärlan, sommarväder, vackra vyer....härliga samtal, bra böcker, mysiga utflykter...
Jag vill tillbaka till Italien snart!
Det är nog faktiskt det vackraste landet jag varit i.
Om än det ibland galnaste med tanke på trafikvett och så, men också så otroligt härligt:-)
Jag drömmer lite till....!
 
Kramis Joey
 

Kommentera här: