Basselusker o ljuspunkter

 
Förkylda och halväckliga ligger vi här i sängen, Pärlan och jag.
Hockey på Tv, och före det Dr Phil...världens strängaste föräldrar...
bubbelbad för att få upp värmen....
Det finns alltså ljuspunkter.
Budgivning igång, köksplaner under lupp och garderobsvägg bollas...
Före detta har jag dock jobbat och haft NKSE med termin 6-student, haft bedömning och samtal på olika håll.
 
Det har varit en galet stressande period med allt trix inför försäljning, samtidigt som jobb, ruljans med barn, mat och lite vanligt liv ska fungera hjälpligt.
Nu kan vi chilla lite mer, köra möbler som redan är undanplockade till vårt förråd, tillsammans med en jäkla massa nedpackade böcker.
De får komma upp sen, i vårt nya hus.
Då ska jag kärleksfullt placera de i genre- eller bokstavsordning i sina hyllor:-)
 
Ska snart bli en kopp The m ingefära för att mota bort basselusker.
Tycker att de är lite ovälkomna nu!
 
Kram Joey❤️

Kommentarer:

1 rebecca:

skriven

hej! Jag ska göra mitt praktiska NKSE på torsdag, har du några tips inför det? :)

/Rebecca

2 Johanna:

skriven

Hej!
Hoopas NKSE gick ok! Det är ju för sent för svar förstår jag men såg det först nu. Mitt tips hade varit att försöka ta det lugnt, prata högt om det du tänker o planerar.
Kram!

Kommentera här: