Bra kombo o rent hus!

 
Så här ska det va! Sol, bok och ett glas bubbelvatten. Mmmmmmm! Mer sol till folket tack!
 
Uppe före tuppen, duschade och gjorde frukost till premiären för min unge. Festivalpremiär. Det var med lätta steg hon gick i trappan idag, väldigt taggad för dagens (och nattens) äventyr. 07:15 lämnade jag henne i vännens vård, då två av hennes polare och hon ska avnjuta en himla massa konserter. Jag är avundsjuk och jag hoppas att det blir en härlig, galen, rolig, fantastisk erfarenhet och upplevelse! Och hon har sagt att jag ska få följa med framöver, när hon gjort en hel festival själv. Roskilde hägrar då åter, ser jag fram emot!
 
Pussade mannen godmorgon efter skjuts, drack andrakaffe. Slängde in en tvätt och har nu städat bottenvåningen på huset. Till Billy Joel och Håkan Hellström. Bra kombo och skönt med rent hus!
 
Sitter nu i solen och myser.
Njuter.
Det blir, är, en bra dag❤️
 
kram Joey 

Kommentera här: