Bra dag och hopp om kvällen:-)

 
En heldag med handledning på senaste dagarnas arbete med uppsatsen, och det gick BRA:-)! Vi har gjort det bra so far och det är skönt och ger inspiration för vidare färd i full fart mot målet! 
 
Efter det möte med lärare och huvudhandledare på universitetet och handledning på handledning.
Också bra, mer kreativt och mer fokus på lösning än möten ibland kan va...
Ni vet...när det kliar i kroppen av irritation För att inget händer, inga beslut fattas, ingen action.
Enligt min uppfattning finns det få saker som gör mig mer upprörd....GRRRR!!!
 
En snöskottningsrunda vid hemkomst och nu en kopp The. I väntan på hämt av älskelsen och på Jills veranda....har förväntningar på det efter väldigt bra uppstart förra veckan.
Mia på Grötö kan jag se på tåget upp till Sthlm imorgon...play är en gåva ibland!
 
Fylld med lite tillförsikt och sug att göra klart, att vi faktiskt har nåt bra på gång min uppsatskollega och jag, fylld av en bra dag på fler sätt och förhoppning om kul morgondag med min bästaste man....
Ja, jag vill tacka livet denna dag.
 
Kram Johanna 

Kommentera här: