Lite förnedring.

 
Ja men då så.
Köket klart då ra:-)....eller nä?!
vi väntar lite till innan vi flyttar in tror jag....
Men det finns ju HOPP om snar flytt!!! Och, ärligt talat, så känns det verkligen helt galet fantastiskt underbart!!!!!!! Tjohoooooo!
 
Idolaudition ikväll.
Är rätt kluven för detta, för det är rätt tragiskt många ggr. Människor som går dit med stolthet och tror att de kan men sen får drömmarna grusades med en ångvält. Samtidigt undrar jag ofta var självinsikten finns, den där som lyssnar inåt på hur det faktiskt låter, känns och uttrycks...
Det är märkligt med en total brist, tycker jag, och jag förundras över att de fått gå så många år i galen tro...
Sen finns det ju talanger.
Som med känsla kan framföra sången, som berör. 
Men det mesta känns som lite förnedring, det kan inte hjälpas.
 
Nu lite glassfrossa med dottern i soffan, efter skolstart för hennes del och introduktion med student för min del. Lite avstämning och peppning. Lite kvällsmys, helt enkelt.
 
Pöss
Joey
 
 

Kommentera här: