Grå till effektiv. Och ynnest!

 
En bra och effektiv dag på mitt kära arbete. Skönt! 
Hade en dag i veckan nu som verkligen var seg, inspirationen var obefintlig och uppgifterna kändes liksom grå. Men sen har det ändå gått framåt, när fokus infunnit sig och lusten tagit över. Fått mycket gjort och det är gött. Hoppas att övriga som är inblandade i processen kan va effektiva också så resultatet blir bra:-)!
 
På lunchen idag skrattade jag gott!
Johan Glans "Röven" : sök på youtube! Så otroligt kul om humorn är lite tramsig som min. Vi var fyra kolleger som på lunchen satt o lyssnade o skrattade så tårarna rann.
Oj vad jag behövde det, tack!
 
Inspektion i hus och trädgård efter jobb.
Där är det också effektivt nu, köket är snart ett kök på riktigt, och det kommer att bli kanon.
Urgrävning och bortgrävning utomhus går i en himla fart inför garagebygge, trappflytt och trädgårdsfix. Snart är det verkligen dags!
Snart ska jag få bo i detta vackra hus med sin vackra själ❤️ som vi tillsammans skapat. En oerhörd ynnest! 
 
Nu sömn.
Utan förföljande drömmar och maror, vallningar och andra påhitt. Tack!
 
God natt!
Johanna ❤️
 

Kommentera här: