Som meditation!

 
 
 
 
Vilket underbart fantastiskt väder vi haft idag!!
Min dag har varit väldigt behaglig, med sovmorgon och en liten finstämd ja må hon leva i örat av min bästaste sambo, lugn frulle med äggmålning, kaffe och samtal....
 
Bärpajtillverkning, skjuts av dotter, lite matinköp, lunch ute i sooooool!!!!!
Sen go, härlig musik som Seal, Michael Buble, Rigmor Gustafson och Helen Sjöholm till min fisksoppetillverkning....Det är som meditation för mig.
Väldigt bra för själen att få dona i lugn och ro, och få digga musik till skojig mat att tillaga, med olika steg...koka räkskal och göra buljong, koka musslor, skala och hacka...mysigt:-)!!
 
Fått besök av goda vänner och massor av hälsningar på Facebook och mess, sång på telefon...blir varm i hjärtat av alla fina som anstränger sig för att skicka iväg en hälsning❤️, tack!
 
Våra paranteser har varit här ikväll, på fisksoppa och prat. Fina presenter som jag värdesätter högt fick jag av nära och kära..! Tjoho och kram och jättetack!!!!!
Liiite galna e ni nog!
 
Nu nöjd och tokmätt med svullen buk:-)
God natt mina vänner och sov sött ❤️
 
Joey

Kommentera här: