Nåja.


Intervjuanalys...kan det vara det svåraste jag kommer att göra tro? Det låter inte på något sätt lätt eller självklart, men bara att sätta tänderna i då...Känner mig just nu lagom trög faktiskt men det brukar lösa sig efterhand. Läsningen och lite lathunds-fix gjordes bra tillsammans med Ella Fitzgerald och Anna Ternheim.
Ordningen ordningställd igår kväll:, alla flickor hemma igen. Tacos på menyn.Idol.Prat.Fniss.
 
Ikväll har jag knappt sett familjen.
Lång dag full av överraskningar, och en stunds mys med goda kolleger efter jobbet.
En stund i fåtöljen För att få andningen i magen, före hämtning av min kära unge från dansen.
Tittar på idol. Kan inte säga att njutningen är på topp...En hel del sura toner, men oxå en del coola uttryck och personliga röster.
Hm...
 
Jag börjar få sångrösten tillbaka, men har fortfarande en slags slöja på stämbanden.
Tappat räkningen...men 7 veckor är det nog sen rösten gick och dog. Det är inte kul!
Carole King och jag hade duett i bilen hem. Gick ändå ok:-) så hoppet finns!
Jag längtar till rep med Väderlek och sång vid pianot, på scen....
 
Just nu längtar jag efter te med ingefära och honung. Det är genomförbart just nu.
Lite lättare än att trolla fram min rätta sångröst.
Nåja.
Alltid nåt!
 
Kram Joey ❤

Kommentera här: