Energidepåer och Lisa Nilsson.

 
 
Börjar bli lätt seg i kupan efter en dag med transkribering och försök till kvalitativ innehållsanalys...hitta gemensamma nämnare likväl som olikheter mellan informanternas svar och upplevelser.
Det är riktigt intressant, men oerhört teoretiskt i sin utformning...kanske förstår jag mig på hur det ska ske lite i taget:-)!
 
Ska i alla fall Pausa nu och ta en lång promenad innan mer läsning...
Lisa Nilssons senaste platta ska jag plugga in i öronen och hämta energi ifrån.
 
Jag hoppas min kära dotter hinner hämta energi emellanåt, det är en otroligt intensiv repvecka så här före premiär...så klart fantastiskt roligt men oxå väl intensivt för att va hälsosamt om ni frågar mig...
Det gäller att trycka i henne nyttig smoothie emellanåt och bunkra upp hennes energidepåer!!
Spännande att se den på lördag, ska det bli!
Detta som även vi runt omkring har levt med i ett halvår snart, som ska ta form i full blomning på lördag! Tjoho!
 
Promenad och Lisa Nilsson.
Här kommer jag!
 
Kram Johanna 

Kommentera här: