En bukett.

 
Jag skulle nog köpt en bukett blandade rosor.
Det hade nog varit bra för min själ tror jag!
Piffat upp livet med sköna färger och själen med skönheten ifrån de. Kanske doften.
Jag ska göra det nästa gång!
 
Det här vädret tär på mig.
Jag har aldrig gillat hösten, men tycker att känslan liksom blivit värre.
Och jag styr inte över det, det bara är mer trist av sig själv. Grått och blåsigt. Enligt mig, just nu,  det fulaste man kan tänka sig.
Början av hösten är vacker med alla färger och sin hög luft.
Ändå är det så vemodigt, eftersom hela naturen förbereder sig för att avvecklas och grotta in sig i ett halvårs ide.
Lika oglad som jag ör över det, lika glad är jag på våren när allt börjar spira....!!!
DÅ gillar jag livet extra mycket.
 
Efter sovmorgon o frulle, pastasalladsfix, körning av glin, lite inköp o lunch så vilar jag en stund.
Det blir nog bra att fylla kropp och knopp med Cats snart!
 
Joey ❤
 

Kommentera här: