En andrakopp o drömmar.

 
Sovmorgon utan klena lungor som störde mig, skönt!
Att ligga kvar lite onödigt länge är väldigt skönt, att käka frulle och läsa tidning onödigt länge är också otroligt skönt.
Sömndruckna barn som kommer ner och ser sådär goa ut är också mysigt med den vetskapen att brådska ej behövs denna dag.
Lugnt prat, en andrakopp kaffe, julklappsinköp, koll på jackor på nätet...kvalitet. 
 
Julklappsinköp på stan har det blivit i eftermiddag. Spontant blev det så istället för att bara lata mig. Väldigt behagligt att gå själv på stan och bocka av det mesta på listan faktiskt.
Effektivt och bra blev det, efter julmusik hemma så kom inspirationen. Och med musiker glatt spelande på stan kom den också!
 
Just nu är det mycket tankar som snurrar, lite som vanligt, men nu också av det riktigt roliga slaget med idéer och inspiration, lite drömmar som tycks bli sanna:-) 
Tur att goda tankar fyller skallen för trots en riktigt kass hockey så känns det ändå rätt fint.
 
Inväntar Catsdam som intagit en pizza i sena kvällen. Tar mig en kopp te i väntan, som den sanna hönsmamma jag är.
Och ja, det står jag för:-)
 
Kram 
 

Kommentera här: