Energikickuppladdning.

 
Ser nästan ut som en brudbukett...?
Fick den av min gamla fina doja Ulle i fredags:-), så dem intentionen fanns nog inte dock!
Vacker var den!
 
Långsov fick det bli idag. Shit så skönt!
Lite seg i lungan igen, så det är bra att regnet öser ner idag!
Skyddad av tak har jag putsat alla fönster på bottenvåningen....skönt! 
Men om de duger i solsken är frågan...?
Jag kör gammalt beprövat sätt med diskmedel och ättika, skrapa...får se om det är bättre!
Övervåningen får lugna sig.
Sätter mig nu ner och joinar Frida med Lejonkungen.
 
Lagom söndag.
Hoppas er oxå är lagom:-)
 
Läst in mig på nästa helgs evenemang, jazz OCH Sofia Karlsson på samma scen i samband med lots av jippon på stan. Det får jag nog försöka gå på, låter som bästa sortens energikick.
 
kram Joey

Kommentera här: