En kopp te efter härlig kväll!

 
Tänk vad musik och goa människor kan pigga upp!
Kom nästan inte ur sängen i morse, var verkligen seg som kola efter seglungenatt igen. Upp kom jag, jobbade gjorde jag.
Tänk att segheten kunde vändas tillS ikväll!
 
Gick en halvtimma tidigare för att se om jag kunde hitta nåt fint till min lilla mamma.
Det gjorde jag:-).
Och lite kläder till mig själv lite spontant sådär.
Kul!
 
En kaffe på stan med en mamma till Fridas kompis. Prat om livspussel, tonåringar och föräldrar i största allmänhet.
I väntan på Prideparad och våra barn som medverkade i denna långs mask av människor genom vår lilla stad.
En varm och skön känsla som fick folk man mötte att le.
Gott!!!
 
I vår fina park har det sen varit musik, först jazz och sen folkpop typ med sköna Sofia Karlsson.
Och goa vänner.
Varm i själen blev jag men inte direkt i kroppen!
Efter varm kopp te och varm dusch är jag snart upptinad!
 
kram o God natt ❤

Kommentera här: