Tigervarning.

Jag kan vara riktigt lat.
Då bestämmer jag det innan, att jag tar kvällar eller dagar för att bara va lat.
Sitta och läsa, ta en promenad, bada och lyssna på skön musik...bara sköna grejer helt enkelt.
Jag behöver det.
Det gör vi nog alla men jag är ganska bra på det faktiskt!

Å andra sidan.
Kan jag också bestämma mig för effektivitet och hinna med tvätt, handling, städ och matlagning på kort tid.
Som en iller far jag fram, helst med BRA musik även då.
Eller likt Tiger.
Hoppar liksom fram från A till B och ser till att mata av listan.
Det är jag också ganska bra på faktiskt.

Tog en lite tidigare eftermiddag och städade klart snabbt som satan. Ja, eller som nåt annat ni vill jämföra med.
Skönt!
Och så slipper jag det imorgon ju!
Då ska jag istället provköra ny bil, åka och handla, ta en långpromenad och sen stå och njuta av matlagning med skön musik inför kvällens gäster.

Perfekt planering om ni frågar mig:-)

Jag önskar er en skön helg!
Och jag önskar vår till oss nu.

Kram❤

Kommentera här: