Kärleksbarn.

Undrar hur många gånger jag fått frågan...?
Ifall vi ska skaffa oss ett kärleksbarn, Pärlan och jag.

Sen vi träffades har det dock varit väldigt klart från båda håll, att nä...
Fler barn vill vi faktiskt inte ha.
Det har jag varit klar med sen Frida kom.
Jag har många barn.
Först en äkta och två bonus, men det har som bekant utökats till numera fyra bonusar.
Plus en äkta.
Och alla är mina kärleksbarn.

Som jag älskar, bryr mig om och är rädd om.
Som ger mig mycket tillbaka och som får mig att växa och bli en smulare klokare.

Så.
Svaret är.
Att jag och vi har redan många kärleksbarn.


Kollade foton igår, Fridis och jag.
Minnen....!!!!!

Puss!

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Sååå klokt skrivet/sagt. Jag har ofta funderat på det där med att skaffa "ett kärleksbarn" - som om de man redan har inte var kärleksbarn?

2 Elisabeth:

skriven

Hur vågar man fråga det! är väl er privata ensak!

3 Johanna:

skriven

Frågan är fri o helt ok för mig. Det är mest så att alla barn jag har är kärleksbarn- äkta eller bonusar. En ynnest att få fler goa personligheter i livet!!

4 Ellinor:

skriven

Klokt. Känns som exempelvis offentliga personer inte kan ha ett förhållande utan barn som någon leg på deras kärlek om du förstår vad jag menar. Det viktigaste är att du o Pärlan har varandra och vet vart ni har varandra. Om det sitter i ett barn, eller i ringen på fingret är bara "yttre" ting, er kärlek i hjärtat är väl det som räknas.. Hoppas du förstår mig rätt.

Kommentera här: