Jag har bestämt mig.

 
 
 
 
Vilken härlig dag på sjön!
Helt underbar, med lite stopp på skön ö och liten vik, äggmackor, grillad korv och bus, glada människor och go sol. Tack!
 
Jag har samlat energi sista veckorna, med sol, sovmorgnar, musikaler, grillkvällar, goda böcker och musik, rep, promenader, cykling, kossor, badminton....
Så väldigt skönt och så väldigt behövligt.
 
Efter en hel dag på sjön cyklade mannen och jag till stan, käkade middag och sen cyklade vi hem, lade oss i bubbelpoolen och nu är vi lagom slöa:-)
 
Jag är inte helt säker på att min kropp kommer att jubla vid tidig uppstigning på jobbet på måndag...men jag har bestämt mig för att vårda min semester i sinnet, och göra det bästa av situationen.
 
Jag tänker ha ett leende på mina läppar på måndag, även om jag gärna varit ledig länge än, men jag har ett jobb som faktiskt är väldigt värdefullt, där jag är till nytta för dem som är där.
Det är stort, och det handlar om förtroende. Respekt.
Och jag ska göra det bästa jag kan.
För andras, och för min egen skull.
 
Just nu ska jag dock njuta av helgen, suga in tiden med Pärlan, fixa i trädgården, njuta av solen och motionera...
God helg till er❤
 
Kram

Kommentera här: