Självklar kärlek.

❤️
Snyggaste klappindelningen:-)?
Pärlan
Vickning:-)
 
Tittar på bilder från jul och ler.
Skönt att ha de jag har i mitt liv! Tack!
Tack för att ni finns❤️
 
Jag tog tyvärr inga foton igår då modern fyllde 75, men det var en mycket skön dag även den.
Fika på eftermiddagen med chokladcheesecake o kaffe o grillat på kvällen.  Väldigt gott efter all julmat:-)!!!
Mysigt att få rå om sina föräldrar lite efter allt de gjort för mig genom åren.
 
Jag har verkligen varit bortskämd på omtanke och kärlek från det att jag var liten, och det är inte alla förunnat.
Inte alla barn får känna villkorslös kärlek från sina föräldrar, utan får pålagt dåligt samvete och onda uttalanden som resulterar i tvivel på sig själva. På sin egen styrka och rätt att uttala sig.
Meningsskiljaktigheter är naturligt, men om kärleken finns- respekten- så vågar man som barn uttala sina tankar och funderingar oavsett innehåll.
Den kärleken borde va självklar.
Ett barn borde få känna att de är viktigast i förälderns liv, någon att räkna med och lyssna till.
Värd respekt.
 
Jag är evigt tacksam för hur jag har haft det, med föräldrar som brytt sig och som varit intresserade av vad jag velat och tänkt, som frågat och funnits och som visat det.
 
Mer kärlek åt barnen är min sluttanke.
❤️
Mee kärlek!!!!
 
kram Johanna

Kommentera här: