Fria o vilda

 
 
 
 
En tur med bil till den södraste delen av Sydafrika idag...
Med vacker utsikt, turkost hav, vilda babianer, strutsar, antiloper och pingviner.
Så häftigt att se de bara gå omkring fritt i vidunderligt cool natur. Överallt varnar de för babianer som kan va farliga och är mycket attraherade av mat...likheten är slående med mig när jag är hungrig säger mannen...hm...?!
Lite tid för reflektion efter gårdagen, det är många svängningar som oxå är häftigt. 
Och vädret...oj vad skönt!!!!
En ynnest!
 
Nej, jag längtar inte till regn och rusk och kyla. Jag finner det högst oattraktivt....
Och här...så gott. Sitta ute och bara va. Kanske inte så mycket i Solen där även min hud är känslig (brukar inte bränna mig men axlarna har fått sig en kyss här), men att sitta utomhus är verkligen härligt!
 
Slö efter dagens intryck.
Dags för uppfräschning och käk strax.
 
Kram till er❤️

Kommentera här: