Flyttlass och gosig kille.

 
Gårdagens sminksession med Fridis gav ovan nämnda resultat...hon tyckte det var en utmaning med mina små ögonrynkor:-)
 
I natt har jag sovit såååå gott vilket ju var tur då flyttlasset jäklar gått i 190 HELA dan! Nu bor vi åter på rätt plan med vår avdelning, det blir bra! Nu är jag riktigt trött och ska snart sova för att imorgon få energi till yrkeshandledning och halvtidsbedömningar. Hoppas inte jag drömmer om pajade hissar och annat flyttstrul i natt....
Eller om kök för den delen :-), på väg att bli helt skadad...?
 
Kollar nu på nåt jultjosan med Plura och Måns Herngren som äter flottig korv gjord av gladare gris, udda och skönt program.
Har en slö och kelen kille i knät oxå.
Skönt med gosig kattkille!
Och vetskapen att jag snart får lägga mig ner Och vila min trötta lekamen!
 
God natt till er!

Kommentera här: