Afrikainspirerad.

Blackheath lodge.
 
Jag:-)
Njuter!
Pärlan vid waterfront.
 
Det är väldigt behagligt här.
Vackert och varmt, frodigt och gott.
Och vilsamt.
Åt en ljuvlig frukost med solmogen frukt, scrambled eggs och bacon och mycket välsmakande kaffe...så gott!
 
En promenad på ca 30 minuter till nåt som kallas waterfront som är ett fint shopping och restaurangställe med massor av butiker, och en barberare som tog sig an min numer lite lockhårige man och förvandlade honom till den föstehunk han faktiskt är:-)!
Vi kommer nog att få hem lite Afrika-inspirerade saker, så mycket coola och fina saker här....
tyger till väggar, ljusstakar, masker....
Vi ska ju ha nytt hem dessutom:-)
 
Det är verkligen galet skönt med SOMMAR! Det känns som att livsandarna i mig på allvar när solen kommer fram och alla varma kläder åker av. Det är min årstid, och har så alltid varit. Så jag njuter! Hör hur det är hemma och önskar ni vore här med oss, sittande i solen och myser!
 
Nu lite Knausgård och ett glas vitt vin, tror jag.
Lite siesta innan kvällsmat på restaurang i utomhuskvällen.
 
Kramar❤️
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag ser taffelberget! Dit jag längtar! Elisabeth

Kommentera här: