Jazz, bonusdejt o julafton.

Lite sovmorgon, frulle och liiiite kaffe (värsta detox att va sjuk, kaffe smakar liksom inte), smp och små samtal. 
Skjuts till Cats-rep, matinköp, tvätt och städ...
och jo, jag har ENERGI igen!!!!!! Tjoho!!!!
 
Rigmor Gustafsson sjunger gott med vissling och kontrabas som ackompanjemang. Älskade Spotify och älskade apple-puck!
 
Lunchplaner med äldste bonusen idag då, och min bonussvärdotter samt hanses ömma moder, min yngsta bonusbrud och min äkta unge:-)
Det ser jag fram emot, jag ser det som en oerhörd Lisa för själen och en stor glädje att vi ses, att de vill träffas, och att vi har det så okomplicerat ihop. Är såååå glad för det:-)! Älskade ungar och annat löst folk i mitt rika liv❤.
 
Jag skulle lagt in en bild på min egen lilla julafton tänkte jag, men det tyckte inte bloggen. Inga bilder kan laddas upp just nu....
Nåja. Då berättar jag, att jag efter jobbet igår nyttjade mitt presentkort jag fått från min kära svärfar och hans ängel till fru- på bokhandeln! Fick 8 böcker!!! Underbart, fantastiskt kul! Köpte så jag nu har hela serien av KnausgårdS serie Min kamp, plus en annan roman av honom, en bok om hur olika familjer ser på livet i Nordkorea: Inget att avundas, heter den.
Biografi över Amy Winehouse samt två böcker till Frida blev det oxå:-).
Kan man inte sjunga får jag väl läsa och måla mer då....!
 
Och så ska jag njuta av vädret!
Det är makalöst härligt! Låt det ALDRIG bli höst, snääääälllla!
Detta väder är så bra för hela min existens.
Ljuvligt är ordet.
 
Ha en skön lördag!
 
❤❤❤

Kommentera här: