Det är fredag!

En dag med schemaläggning och ivägskick av demsamma samt övrig information till studenterna som kommer härnäst.
Flytt av pärmar, datorer och annat smått och gott är nu flyttat till vår tillfälliga arbetsplats för några veckor.
Blir säkert bra när första förvirringen lagt sig:-)
 
Cyklat fram och tillbaka idag, skönt att lungor hängde med! Skönt att rensa lite i hjärnan samtidigt.
 
Det är fredag.
Jag har jobbat tre dagar och fredag känns redan väldigt skönt!
Satt på vår lilla utesoffa i solen med mannen i mitt liv, fångade liksom in dagen som varit.
Småpratade där i solen, så gott.
Fredagen bjuder på lathet ikväll, blir kebabsallad ikväll!  Lyx att ibland Pausa matlagningen, även om jag oftast gillar det.
Själva skapandet och "hitta-påandet" liksom. Av smaker och dofter, kombinationer.
Det är lite som att måla en tavla!
 
Nördar nu ner mig i Tv4Fakta innan mat. Finns alltid spännande saker att glo på:-)
Det är helg.
Och jag ska imorgon luncha med äldste bonussonen och hans flickvän samt sönernas ömma moder.
DET ser jag fram emot!
Det ger mig energi och kärlek i mitt bröst.
Tjoho!
 
Kram ❤

Kommentera här: